
Programowanie ze Scottie Go!
Jest rok 2030… Pojazd sympatycznego kosmity Scottiego ulega awarii i przymusowo ląduje na naszej planecie. Dzieci z klas 1, 2 i 3 postanawiają mu pomóc. Losy Scottiego i zdobycie części zamiennych do jego pojazdu zależą teraz od ich umiejętności programowania.
Chcąc pomóc Scottiemu uczniowie planują jego ruchy. Piszą programy łącząc kartonowe bloczki oraz wykorzystują aplikację, która pozwala zeskanować te programy i przekształcić je na zachowanie Scottiego oraz poznanych w grze innych bohaterów. Dzieci powoli stają się ekspertami w projektowaniu algorytmów i poznają podstawy programowania, a także zaprzyjaźniają się ze Scottiem.
Nasi najmłodsi uczniowie już wiedzą, że programowanie poprzez taką zabawę to wspaniała nauka i ogromna przyjemność!
Tajniki programowania pomagali im zgłębić uczniowie klasy 6 c: Michał Kruszyk, Michał Mielcarek, Gracjan Sikora, Tobiasz Borkowski, Miłosz Czubak, Kasia Szczepaniak i Kaja Kożuch wraz z wychowawczynią Małgorzatą Palczewską.